Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) Perakende Sektör Kurulu tarafından, MÜSİAD Kocaeli Şubesi ev sahipliğinde Ramada Plaza İzmit’te “Türkiye’de AVM’lerin Markalaşmaya Etkisi ve Perakendenin Geleceği” ana başlıklı Türkiye İstişare Toplantısı düzenlendi.Emlak Pencerem / Emlak haberleri merkezi - 11 Aralık 2017 - İstanbul08-09 Aralık 2017 tarihlerinde gerçekleştirilen programda; Başbakan Yardımcısı Fikri Işık, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Kocaeli Ticaret Odası Başkanı Necmi Bulut, T.C Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı İsmail Yücel, MÜSİAD Genel Başkan Yardımcısı Ali Reis Topçu, MÜSİAD Sektör Kurulları Komisyon Başkanı Bayram Şenocak, JLL Türkiye Başkanı Avi Alkaş, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, Bernardo Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Sözen, MÜSİAD Şube Başkanları ve Sektör temsilcileri katılımcı olarak yer aldı.Gelecekte Var Olmak İstiyorsak Dünya Markaları ÇıkarmalıyızProgramda açılış konuşmasını gerçekleştiren MÜSİAD Perakende Sektör Kurulu Başkanı Adil Temizerler, Türkiye’de perakende sektörünün son yıllarda ivme yakaladığını ve bu durumun meydana gelmesinde AVM’lerin büyük bir etkisi olduğunu belirtti. Temizerler, “AVM’ler, girişimcinin ürünlerini de doğru hedef kitleye, güvenli koşullarda ulaştırdığı sistemle, sektörün ticaret hacmini artırıp, Türkiye de organize perakendenin bugünlere gelmesine katkı sağlamıştır. Teknoloji çağındayız, devamlı zevk ve ihtiyaçların değiştiği global dünyada, artık tüketiciler, temel ihtiyaçlarını karşılarken, kendisini farklı hissettiren, dünyada kabul görmüş marka ve ürünleri tercih ediyorlar. Satış ortam ve kanalları; hızlı bir şekilde değişebiliyor. Çok satmak, daha fazla insana ulaşmak tabii önemli; fakat gelecekte de var olmak istiyorsak, dünya markaları çıkarmalıyız. Hatta gelecekteki ihtiyaçları şimdiden keşfedip tercihlere yön vermeliyiz.” şeklinde konuştu.Tematik Eğitim Kaliteli Ve Sürdürülebilir Gelişimin Önünü Açacaktır.Perakende sektörünün lojistik, görsel tasarım, dijital pazarlama ve mağaza yönetimini de içeren kompleks bir sektör olduğunu ifade eden Temizerler, bu noktada eğitimin çok önemli bir konumda yer aldığının altını çizdi. Temizerler, “Biz MÜSİAD olarak, kurulduğumuz günden bu yana mesleki eğitimin önemine vurgu yapıyoruz. MÜSİAD’ın katkı ve yönlendirmesiyle hayata geçen, Tematik liselerle, yaşayarak ve yaparak eğitimin, kalifiye personel sorununa çözüm olacağına inanıyoruz. Bu amaçla, yapımını gerçekleştirdiğimiz ve geçtiğimiz Eylül ayında açılışını yaptığımız MÜSİAD Pazarlama ve Perakende Lisesi’ni ve benzer projeleri çok önemsiyor ve MÜSİAD olarak bu konuda öncü olduğumuz içinde yine bir MÜSİAD üyesi olarak gurur duyuyorum. Bildiğiniz gibi, kalkınan ülkelerin eğitim sisteminde, mesleki eğitim ve tematik eğitim önemli bir yerdedir. Türkiye de önüne koyduğu hedeflere ulaşmak için bu konuya yoğun şekilde eğilmelidir. Son yıllarda hükümetlerimiz tarafından bu konuda atılan adımları destekliyor ve MÜSİAD olarak elimizi taşın altına koymaya hazır olduğumuzu her fırsatta dile getiriyoruz. Tematik eğitim, perakende sektörü başta olmak üzere birçok sektörün ‘kaliteli ve sürdürülebilir gelişiminin’ önünü açacaktır.” değerlendirmesinde bulundu.
AVM
Yayınlanma: 11 Aralık 2017 - 13:41
Türkiye'de AVM'lerin Markalaşmaya Etkisi tartışıldı
MÜSİAD tarafından organize edilen Türkiye İstişare Toplantısı kapsamında Türkiye’de AVM’lerin Markalaşmaya Etkisi ve Perakendenin Geleceği masaya yatırıldı.
AVM
11 Aralık 2017 - 13:41
EDİTÖR
EmlakPencerem.com kurucu ortağı, ekonomi, gayrimenkul ve kripto varlıklar ile Blockchain teknolojileri konusunda deneyim sahibi. 2008 yılından bu...
İlginizi Çekebilir