Türkiye'nin pek çok ilinde zorlu coğrafya nedeniyle kısa yollar saatler süren eziyetlere dönüşürken, 16 yıl gibi bir sürede bu yollardan pek çoğu için yıllar öncesinden planlanan pek çok otoyol projesi bitirildi. Son olarak ise Ereğli ile Zonguldak arasında yer alan ve tam 45 yıl önce planlanan otoyol projesi nihayet bitirildi.
Emlak Pencerem / Emlak Haberleri Merkezi - 29 Temmuz 2019 - İstanbul
Dağı taşı oldukça zor geçitlerle dolu eski otoyollar yerine yapılan yeni yolların tamamlanması hızla devam ediyor. AK Parti hükümeti tarafından duble yollar ve yıllarca tamamlanamayan pek çok otoyol projesinde sona gelinirken, bazı yollar ise trafiğe açılarak vatandaşın hizmetine giriyor.
Bundan tam 45 yıl önce planlanan ve aradan geçen onca yılda tamamlanamayan Zonguldak-Ereğli karayolunun yapımı tamamlanarak hizmete açıldı.
1974 yılında programa alınan yol bu süreçte görev yapan hükumetler tarafından bir türlü bitirilemedi. 2001 yılında ihalesi yapılan fakat yüklenici firmaya verilen 15 yıllık süre nedeniyle ağır aksak ilerleyen yolun yapımı 2017 yılında yolun yeniden ihaleye çıkması sonrasında 2 yılda tamamlandı. Tüneller, viyadükler ve köprülerin yer aldığı yol zorlu arazi koşullarına rağmen, AK Parti hükumeti döneminde 2 yılda bitirilerek vatandaşın hizmetine sunuldu.
Emlak Pencerem / Emlak Haberleri Merkezi - 29 Temmuz 2019 - İstanbul
Dağı taşı oldukça zor geçitlerle dolu eski otoyollar yerine yapılan yeni yolların tamamlanması hızla devam ediyor. AK Parti hükümeti tarafından duble yollar ve yıllarca tamamlanamayan pek çok otoyol projesinde sona gelinirken, bazı yollar ise trafiğe açılarak vatandaşın hizmetine giriyor.
Bundan tam 45 yıl önce planlanan ve aradan geçen onca yılda tamamlanamayan Zonguldak-Ereğli karayolunun yapımı tamamlanarak hizmete açıldı.
1974 yılında programa alınan yol bu süreçte görev yapan hükumetler tarafından bir türlü bitirilemedi. 2001 yılında ihalesi yapılan fakat yüklenici firmaya verilen 15 yıllık süre nedeniyle ağır aksak ilerleyen yolun yapımı 2017 yılında yolun yeniden ihaleye çıkması sonrasında 2 yılda tamamlandı. Tüneller, viyadükler ve köprülerin yer aldığı yol zorlu arazi koşullarına rağmen, AK Parti hükumeti döneminde 2 yılda bitirilerek vatandaşın hizmetine sunuldu.