Türkiye’de ilk olarak birinci el markalı gayrimenkul projelerine alternatif satış ağı ile gayrimenkul danışmanları ile bir araya getiren ByDoping'in 37 bin kayıtlı gayrimenkul danışmanı bulunuyor. Bülent Öztürk hedeflerinin 2019 yıl sonunda kayıtlı danışman sayısının 110 bine taşıyarak 2.5 milyar TL’lik markalı Proje Satış cirosu hedeflediklerini ifade etti.
ByDoping CEO’su Bültent Öztürk, “ByDoping’i sektörde iki ana eksiklik üzerine kurguladık. Birincisi markalı gayrimenkul geliştiricilerine organize olmuş bir alternatif satış kanalı ağı olmadığını gördük. İkincisi de her yıl ortalama 1 milyon 400 bin konutun satıldığı bir pazarda 1. el markalı konutların pazarda yüzde 40’ların üzerine çıkan bir büyüklüğe ulaştığını gördük. Emlakçı kanalının da 1. el markalı konut satışlarında da çok fazla kabiliyetinin olmadığını gördük. Bu iki eksik üzerine yoğunlaşmaya başladık. ByDoping’i 4 kişilik bir ekiple kurduk. Sonrasında uzun yıllar markalı konut sektöründe 5 bine yakın gayrimenkulün satışını gerçekleştiren Barış Soydan ile geliştirme sürecine girildi. Büyüme evremizde ise gayrimenkul sektörünün proje geliştirme alanında kendini ispat etmiş Savaş Soydan ile uluslararası bir platform olma yoluna girdik. Şu anda 15’i yazılımcı olmak üzere toplamda 55 kişilik bir ekibimiz var. Kurulum aşamasından itibaren 2,5 yıllık geliştirme çalışması yaptık ve yıllık 2,2 milyon TL geliştirme bütçesi harcadık. Bu emeklerin sonunda 2018 yılında 632 adet gayrimenkul satışı gerçekleştirdik ve 483 milyon ciro elde ettik. İlk yılımızda 16 gayrimenkul geliştirici marka ile işbirliği yaptık. 2019 yılında da ciromuzu 5 kat büyüterek 2,5 milyar TL ciroya ulaşmayı hedefliyoruz. İlk 2 aylık sonuçlarımız da hedefimizi destekliyor. ByDoping Türkiye’de doğan ama sınırlarını hızla genişleten bir marka oldu. BAE, Körfez Ülkeleri, Rusya, Avrupa ve Türki Cumhuriyetlerde ülke temsilcilikleri kurarak sistemimizi genişletiyoruz, Katar’da direkt yatırımcıyız. Şu anda satışlarımızın yüzde 2’sini yabancılara yapıyoruz, ilerleyen dönemlerde bu sayının da yukarılara çıkacağına inanıyoruz” dedi.
Sektörde uluslararası çalışmayı hedeflediğine değinen Öztürk “Bizim asıl amacımız 1. el konut alanında , dünyadaki üye danışmanların güvenle kullandığı bir satış ağı oluşturmak. emlak ve gayrimenkul sektöründe hizmet anlayışımız ve iş kalitemiz ile piyasa düzenleyicisi ve standart belirleyici olmak. ByDoping bir ilan sitesi değil. Üye emlak danışmanlarımızın markalı konut projelerine müşteri yönlendirmeleri için teknik eğitimler veriyoruz. Web sitemiz 6 dilde hizmet veriyor ve her geçen gün bu sayının artması için çalışıyoruz. Sadece Türkiye’den değil tüm dünyadan konut alıcısına hizmet veriyoruz." açıklamasını yaptı.
Gayrimenkul satışlarında müşteriyi tanımanın çok önemli olduğuna değinen Öztürk “Sistemimize kayıtlı 37 bin gayrimenkul danışmanımız müşteri üretebilmek ve satış yapmak için sürekli sahada. Kısa sürede yakaladığımız başarının altında da bu yatıyor. 2018 yılına kadar yönlendirdiğimiz her 3 müşteriden 1 tanesi satış olarak geri döndü. 2019 yılının ilk ayına bakarsak yönlendirdiğimiz her 4 müşteriden 1 tanesinin satışla kapatıldığını görüyoruz. Bu rakamlar son dönemin en iyi rakamları” dedi.
ByDoping CEO’su Bültent Öztürk, “ByDoping’i sektörde iki ana eksiklik üzerine kurguladık. Birincisi markalı gayrimenkul geliştiricilerine organize olmuş bir alternatif satış kanalı ağı olmadığını gördük. İkincisi de her yıl ortalama 1 milyon 400 bin konutun satıldığı bir pazarda 1. el markalı konutların pazarda yüzde 40’ların üzerine çıkan bir büyüklüğe ulaştığını gördük. Emlakçı kanalının da 1. el markalı konut satışlarında da çok fazla kabiliyetinin olmadığını gördük. Bu iki eksik üzerine yoğunlaşmaya başladık. ByDoping’i 4 kişilik bir ekiple kurduk. Sonrasında uzun yıllar markalı konut sektöründe 5 bine yakın gayrimenkulün satışını gerçekleştiren Barış Soydan ile geliştirme sürecine girildi. Büyüme evremizde ise gayrimenkul sektörünün proje geliştirme alanında kendini ispat etmiş Savaş Soydan ile uluslararası bir platform olma yoluna girdik. Şu anda 15’i yazılımcı olmak üzere toplamda 55 kişilik bir ekibimiz var. Kurulum aşamasından itibaren 2,5 yıllık geliştirme çalışması yaptık ve yıllık 2,2 milyon TL geliştirme bütçesi harcadık. Bu emeklerin sonunda 2018 yılında 632 adet gayrimenkul satışı gerçekleştirdik ve 483 milyon ciro elde ettik. İlk yılımızda 16 gayrimenkul geliştirici marka ile işbirliği yaptık. 2019 yılında da ciromuzu 5 kat büyüterek 2,5 milyar TL ciroya ulaşmayı hedefliyoruz. İlk 2 aylık sonuçlarımız da hedefimizi destekliyor. ByDoping Türkiye’de doğan ama sınırlarını hızla genişleten bir marka oldu. BAE, Körfez Ülkeleri, Rusya, Avrupa ve Türki Cumhuriyetlerde ülke temsilcilikleri kurarak sistemimizi genişletiyoruz, Katar’da direkt yatırımcıyız. Şu anda satışlarımızın yüzde 2’sini yabancılara yapıyoruz, ilerleyen dönemlerde bu sayının da yukarılara çıkacağına inanıyoruz” dedi.
Sektörde uluslararası çalışmayı hedeflediğine değinen Öztürk “Bizim asıl amacımız 1. el konut alanında , dünyadaki üye danışmanların güvenle kullandığı bir satış ağı oluşturmak. emlak ve gayrimenkul sektöründe hizmet anlayışımız ve iş kalitemiz ile piyasa düzenleyicisi ve standart belirleyici olmak. ByDoping bir ilan sitesi değil. Üye emlak danışmanlarımızın markalı konut projelerine müşteri yönlendirmeleri için teknik eğitimler veriyoruz. Web sitemiz 6 dilde hizmet veriyor ve her geçen gün bu sayının artması için çalışıyoruz. Sadece Türkiye’den değil tüm dünyadan konut alıcısına hizmet veriyoruz." açıklamasını yaptı.
Gayrimenkul satışlarında müşteriyi tanımanın çok önemli olduğuna değinen Öztürk “Sistemimize kayıtlı 37 bin gayrimenkul danışmanımız müşteri üretebilmek ve satış yapmak için sürekli sahada. Kısa sürede yakaladığımız başarının altında da bu yatıyor. 2018 yılına kadar yönlendirdiğimiz her 3 müşteriden 1 tanesi satış olarak geri döndü. 2019 yılının ilk ayına bakarsak yönlendirdiğimiz her 4 müşteriden 1 tanesinin satışla kapatıldığını görüyoruz. Bu rakamlar son dönemin en iyi rakamları” dedi.