23 - 27 Mayıs 2017 tarihlerinde düzenlenecek ve bu yıl 40. yılını kutlayacak olan Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul, ürün gruplarına göre ayrılmış 100.000 m2 açık ve kapalı alanda, 1.250 katılımcı firmanın en son ürün, hizmet ve teknolojisini 111.000 ziyaretçiyi buluşturacak. Emlak Pencerem / Emlak haberleri merkezi - 13 Nisan 2017 - İstanbulFuarın İş Geliştirme Platformu kapsamında bu yıl da katılımcı firmalara, sektöre ve Türkiye ekonomisine katkı sağlayacak etkinlikler gerçekleştirilecek.YEM Fuarcılık tarafından 40 yıldır düzenlenen ‘Yapı Fuarı- Turkeybuild İstanbul’; yapı sektörüne yön veren yerli ve yabancı firmaların 2017 yılında da buluşma noktası olacak. Yapı malzemeleri sektörü temsilcilerinin ürün, hizmet ve teknolojilerinin sergilenmesinin yanı sıra; üretici ve satıcı firmalarla, sektör profesyonellerini ve yatırımcılarını bir araya getiren ‘Yapı Fuarı- Turkeybuild İstanbul’, Türkiye’nin yapı sektöründeki en büyük ve en önemli platformlarını oluşturuyor. Fuar kapsamında düzenlenen “İş Geliştirme Platformu” etkinlikleri sektöre yeni iş ve işbirliği fırsatları sağlarken; “Mimarlık ve Mimarlık Kültürü” etkinlikleri ise sektör profesyonellerine bilgi akışı sağlıyor.Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul, “İş Geliştirme Platformu” etkinlikleri kapsamında, “Konuk Bölge Projesi”nde, bu yıl, hızlanan bir ekonomik büyümeye sahip olan Kuzey Afrika Bölgesi ülkelerini, “Hedef Pazar Projesi”nde ise 2030 Ulusal Vizyon Programı Projeleriyle büyük potansiyel taşıyan ve 2022 Dünya Kupası’na da ev sahipliği yapacak olan Katar’ı ağırlıyor.“Kuzey Afrika yeniden Türk yapı sektörünün odağında…”Arap baharının etkilerini azaltarak, ekonomik açıdan giderek hızlanan bir toparlanma içine girmeye başlayan ve yeniden Türk yapı sektörünün odağında yer alan Kuzey Afrika ülkelerinden Cezayir ve Fas, Türkiye’nin en çok inşaat malzemesi ihracatı gerçekleştirdiği ilk 20 pazar arasında yer alırken yine bölgede yer alan Tunus ise ulaştırma, lojistik, eğitim ve sağlık alanında artan kamu yatırımlarıyla ilgi çekiyor.
Hedef Pazar: 2030 Ulusal Vizyon Programı ve 2022 Dünya Kupası projeleriyle dikkat çeken Katar…
Fuarın İş Geliştirme Platformu kapsamında düzenlenen “Hedef Pazar Projesi”nde bu yıl Türk yapı sektörü için güçlü bir potansiyel oluşturan Katar değerlendirilecek. Değeri 299,7 milyar dolar olan 2030 Ulusal Vizyon Programı ve 2022 Dünya Kupasına yönelik spor, turizm, sağlık ve eğitim alanlarındaki birçok projeyle dikkat çeken Katar, Türk yapı sektörü için büyük bir potansiyel taşıyor.
Hedef Pazar: 2030 Ulusal Vizyon Programı ve 2022 Dünya Kupası projeleriyle dikkat çeken Katar…
Fuarın İş Geliştirme Platformu kapsamında düzenlenen “Hedef Pazar Projesi”nde bu yıl Türk yapı sektörü için güçlü bir potansiyel oluşturan Katar değerlendirilecek. Değeri 299,7 milyar dolar olan 2030 Ulusal Vizyon Programı ve 2022 Dünya Kupasına yönelik spor, turizm, sağlık ve eğitim alanlarındaki birçok projeyle dikkat çeken Katar, Türk yapı sektörü için büyük bir potansiyel taşıyor.