Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa oluşturulan AVM Endeksi’nin Şubat ayı sonuçları açıklandı.Emlak Pencerem / emlak haberleri merkezi - 6 Nisan 2018 - İstanbulCiro endeksi 2018 Şubat döneminde bir önceki yılın aynı ayı ile karşılaştırıldığında ve enflasyondan arındırılmadan incelendiğinde yüzde 14,1 artış kaydederek 210 puana ulaştı. Şubat ayı endeksi bir önceki aya göre ise yüzde 13,9 oranında azaldı.AVM’lerde kiralanabilir alan (m²) başına düşen cirolar Şubat 2018’de İstanbul’da 933 TL, Anadolu’da 712 TL olurken Türkiye geneli metrekare verimliliği ise Şubat 2018’de 801 TL olarak gerçekleşti.Şubat’ta En Yüksek Ciro Artışı Teknoloji Kategorisinde…Şubat ayında, kategoriler bazında en yüksek ciro artışı teknoloji kategorisinde yaşandı. Teknoloji kategorisi geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre enflasyondan arındırılmadan yüzde 38,6’lık artış kaydetti.Geçtiğimiz yılın şubat ayı ile karşılaştırıldığında AVM’lerdeki hipermarket kategori ciroları yüzde 20,3, giyim kategori ciroları yüzde 13,6, diğer* alanlar kategori ciroları yüzde 12,9 ve yiyecek içecek kategori ciroları yüzde 7,9 artarken ayakkabı kategori ciroları yüzde 1,5 azalış gösterdi.Ziyaret Sayısı EndeksiŞubat 2018 verileri bir önceki dönemin aynı ayı ile karşılaştırıldığında ziyaret sayısı endeksinde yüzde 6,1’lik bir azalış yaşandığı gözlemlendi.
AVM
Yayınlanma: 06 Nisan 2018 - 11:17
AVM Ciroları Şubat'ta yüzde 14.1 arttı
AVM Ciro endeksi rakamları açıklanırken, Şubat ayında Ciro endeksi verileri yüzde 14,1 artış kaydederek 210 puana ulaştı. Şubat ayı endeksi bir önceki aya göre ise yüzde 13,9 düşüş yaşandı.
AVM
06 Nisan 2018 - 11:17
EDİTÖR

EmlakPencerem.com kurucu ortağı, ekonomi, gayrimenkul ve kripto varlıklar ile Blockchain teknolojileri konusunda deneyim sahibi. 2008 yılından bu...
İlginizi Çekebilir